Klager

Garanti

Vi bekymrer os om vores produkter og gør logisk nok vores bedste for at levere dem til dig i top stand. Det sker dog nogle gange, at en ordre går i stykker under transporten, eller at der sker noget andet, som giver dig mulighed for at gøre et krav gældende under garantien. Fra et juridisk synspunkt er du forpligtet til at anmelde dette til os inden for to måneder efter, at du har opdaget manglen. Hvis defekten falder inden for garantien, sørger vi gratis for reparation eller udskiftning.

Klager

Det kan altid ske, at noget ikke går helt som planlagt. Vi anbefaler, at du først underretter os om eventuelle klager ved at sende en e-mail til hallo@youmadu.nl. Hvis dette ikke fører til en løsning, er det muligt at registrere din tvist til mægling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Fra den 15. februar 2016 er det også muligt for forbrugere i EU at registrere klager via Europa-Kommissionens ODR-platform. Denne ODR-platform kan findes på http://ec.europa.eu/odr. Hvis din klage endnu ikke bliver behandlet andre steder, kan du frit indgive din klage via EU-platformen.