Vilkår og betingelser

Indholdsfortegnelse

Artikel 1 - Definitioner
Artikel 2 - Iværksætterens identitet
Artikel 3 - Anvendelse
Artikel 4 - Tilbuddet
Artikel 5 - Aftalen
Artikel 6 - Fortrydelsesret
Artikel 7 - Omkostninger i tilfælde af fortrydelse
Artikel 8 - Udelukkelse af fortrydelsesret
Artikel 9 - Prisen
Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti
Artikel 11 - Levering og udførelseArtikel 12 - Varighed transaktioner: varighed, annullering og forlængelse
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klageprocedure
Artikel 15 - Tvister
Artikel 16 - Yderligere eller andre bestemmelser

Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår og betingelser:

  1. Betænkningstid: den periode, inden for hvilken forbrugeren kan gøre brug af sin fortrydelsesret;
  2. Forbruger: den fysiske person, der ikke handler i udøvelsen af ​​et erhverv eller virksomhed, og som indgår en fjernsalgsaftale med iværksætteren;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Transaktionens varighed: en fjernsalgsaftale vedrørende en række produkter og/eller tjenester, hvis leverings- og/eller købsforpligtelse er spredt over tid;
  5. Holdbar databærer: ethvert middel, der gør det muligt for forbrugeren eller iværksætteren at opbevare oplysninger, der er adresseret til ham personligt, på en måde, der muliggør fremtidig konsultation og uændret gengivelse af de lagrede oplysninger.
  6. Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at give afkald på fjernsalgsaftalen inden for betænkningstiden;
  7. Modelformular: den modelformular til fortrydelsesret, som iværksætteren stiller til rådighed, som en forbruger kan udfylde, når han ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret.
  8. Iværksætter: den fysiske eller juridiske person, der tilbyder produkter og/eller tjenester til forbrugere på afstand;
  9. Aftale om fjernsalg:  en aftale, hvori inden for rammerne af et system tilrettelagt af iværksætteren for fjernsalg af produkter og/eller tjenester, frem til og med aftalens indgåelse , er der udelukkende gjort brug af en eller flere teknikker til fjernkommunikation;
  10. Teknik til fjernkommunikation: betyder, at den kan bruges til at indgå en aftale, uden at forbruger og iværksætter mødes samtidigt i samme lokale.
  11. Generelle betingelser: de nuværende generelle betingelser for iværksætteren.

Artikel 2 - Iværksætterens identitet

You Madu;
Diestsesteenweg 197
3202 Rillaar

Telefonnummer: +32489916789
E-mailadresse: kristof@youmadu.be
KBO-nummer: BE0713909211
Momsidentifikationsnummer: BE0713909211

Artikel 3 - Anvendelse

  1. Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra iværksætteren og for enhver fjernsalgsaftale og ordre mellem iværksætteren og forbrugeren.
  2. Inden aftalen om fjernsalg indgås, vil teksten i disse generelle vilkår og betingelser blive gjort tilgængelig for forbrugeren. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, vil det inden indgåelsen af ​​fjernsalgsaftalen blive angivet, at de generelle vilkår og betingelser kan ses hos iværksætteren, og de vil blive tilsendt gratis hurtigst muligt på forbrugerens anmodning.
  3. Hvis fjernsalgsaftalen er indgået elektronisk, uanset det foregående afsnit, og før fjernsalgsaftalen indgås, kan teksten til disse generelle vilkår og betingelser gøres tilgængelig for forbrugeren elektronisk på en sådan måde, at det er forbrugeren gemt på en enkel måde på en holdbar databærer.Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, vil det inden indgåelse af fjernsalgsaftalen blive angivet, hvor de generelle vilkår og betingelser kan læses elektronisk, og at de vil blive tilsendt gratis efter anmodning fra forbrugeren ad elektronisk vej eller på anden måde. >
  4. I tilfælde af, at specifikke produkt- eller servicebetingelser også gælder ud over disse generelle betingelser, finder andet og tredje afsnit tilsvarende anvendelse, og forbrugeren kan altid påberåbe sig den gældende bestemmelse, der gælder for ham i tilfælde af modstridende almene vilkår og betingelser. er den mest gunstige.
  5. Hvis en eller flere bestemmelser i disse generelle vilkår og betingelser på noget tidspunkt er helt eller delvist ugyldige eller tilintetgjorte, vil aftalen og disse vilkår og betingelser forblive i kraft for resten, og den relevante bestemmelse vil blive erstattet af en bestemmelse i gensidig konsultation uden forsinkelse, der nærmer sig originalens indhold så tæt som muligt.
  6. Situationer, der ikke er reguleret i disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes 'i ånden' af disse generelle vilkår og betingelser.
  7. Uklarheder om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser skal forklares 'i ånden' af disse vilkår og betingelser.

Artikel 4 - Tilbuddet

  1. Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt betingelser, vil dette udtrykkeligt fremgå af tilbuddet.
  2. Tilbuddet er uforpligtende. Iværksætteren er berettiget til at ændre og justere tilbuddet.
  3. Tilbuddet indeholder en fuldstændig og præcis beskrivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til at muliggøre en korrekt vurdering af tilbuddet fra forbrugerens side. Hvis iværksætteren bruger billeder, er disse en sand repræsentation af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Åbenlyse fejl eller åbenlyse fejl i tilbuddet er ikke bindende for iværksætteren.
  4. Alle billeder, specifikationer og data i tilbuddet er vejledende og kan ikke give anledning til kompensation eller opløsning af aftalen.
  5. Produktbilleder er en sand gengivelse af de tilbudte produkter. Entrepreneur kan ikke garantere, at de viste farver svarer nøjagtigt til de rigtige farver på produkterne.
  6. Hvert tilbud indeholder sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er knyttet til accept af tilbuddet.Dette vedrører især:
  • prisen inklusive afgifter;
  • eventuelle forsendelsesomkostninger;
  • måden, hvorpå aftalen vil blive indgået, og hvilke handlinger der kræves hertil;
  • uanset om fortrydelsesretten gælder eller ej;
  • betalingsmåden, levering og udførelse af aftalen
  • fristen for accept af tilbuddet eller den frist, inden for hvilken iværksætteren garanterer prisen;
  • takstbeløbet for fjernkommunikation, hvis omkostningerne ved at bruge teknologien til fjernkommunikation beregnes på et andet grundlag end den almindelige basistakst for det anvendte kommunikationsmiddel;
  • om aftalen vil blive arkiveret efter dens indgåelse, og i bekræftende fald på hvilket grundlag den kan konsulteres af forbrugeren;
  • den måde, hvorpå forbrugeren, inden aftalens indgåelse, kan kontrollere og, hvis det ønskes, gendanne de data, han har givet i forbindelse med aftalen;
  • alle andre sprog, på hvilke aftalen ud over hollandsk kan indgås;
  • de adfærdskodekser, som iværksætteren har underkastet sig, og den måde, hvorpå forbrugeren kan konsultere disse adfærdskodekser elektronisk; da
  • minimumsvarigheden af ​​fjernsalgsaftalen i tilfælde af en varighedstransaktion

Artikel 5 - Aftalen

  1. Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 indgås aftalen i det øjeblik, forbrugerens accept af tilbuddet og overholdelse af de tilhørende betingelser.
  2. Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, vil iværksætteren straks bekræfte modtagelsen af ​​accepten af ​​tilbuddet elektronisk. Så længe aftalen om denne accept ikke er bekræftet af iværksætteren, kan forbrugeren ophæve aftalen.
  3. Hvis aftalen indgås elektronisk, vil iværksætteren træffe passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre den elektroniske overførsel af data og sikre et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, vil iværksætteren overholde passende sikkerhedsforanstaltninger.
  4. Iværksætteren kan - inden for juridiske rammer - informere sig selv om, hvorvidt forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser, samt om alle de forhold og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af fjernsalgsaftalen. Hvis iværksætteren på baggrund af denne undersøgelse har gode grunde til ikke at indgå aftalen, er han berettiget til at afslå en bestilling eller anmodning med begrundelse eller til at knytte særlige betingelser til udførelsen.
  5. Iværksætteren sender følgende information til forbrugeren med produktet eller tjenesteydelsen, skriftligt eller på en sådan måde, at det kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på en holdbar databærer:
  • besøgsadressen for iværksætterens virksomhed, hvor forbrugeren kan henvende sig med klager;
  • betingelserne for og måden, hvorpå forbrugeren kan gøre brug af fortrydelsesretten, eller en klar erklæring om udelukkelse af fortrydelsesretten;
  • oplysningerne om garantier og eksisterende eftersalgsservice;
  • oplysningerne inkluderet i artikel 4, stk. 3 i disse vilkår og betingelser, medmindre iværksætteren allerede har givet disse oplysninger til forbrugeren før indgåelsen af ​​aftalen;
  • kravene for opsigelse af kontrakten, hvis kontrakten har en varighed på mere end et år eller er af ubestemt varighed.
  • Ved en langvarig transaktion gælder bestemmelsen i det foregående afsnit kun for den første levering.
  • Hver aftale er indgået under de suspenderende betingelser for tilstrækkelig tilgængelighed af de relevante produkter

Artikel 6 - Fortrydelsesret

Ved levering af produkter:

  1. Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at ophæve aftalen uden begrundelse i 14 dage. Denne betænkningstid starter dagen efter, at forbrugeren eller en repræsentant, der på forhånd er udpeget af forbrugeren og meddelt iværksætteren, har modtaget produktet.
  2. I fortrydelsesperioden vil forbrugeren håndtere produktet og emballagen med omhu. Han vil kun udpakke eller bruge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han ønsker at beholde produktet. Hvis han gør brug af sin fortrydelsesret, returnerer han produktet med alt medfølgende tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - i original stand og emballage til iværksætteren i overensstemmelse med de rimelige og klare instruktioner, som iværksætteren har givet.
  3. Hvis forbrugeren ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, er han forpligtet til at meddele dette til iværksætteren inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​produktet. Forbrugeren skal gøre opmærksom på dette ved hjælp af modelformularen. Efter at forbrugeren har tilkendegivet, at han ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, skal kunden returnere varen inden for 14 dage. Forbrugeren skal bevise, at de leverede varer er returneret rettidigt, fx ved forsendelsesbevis.
  4. Hvis kunden ikke efter udløbet af de i stk. 2 og 3 nævnte frister har tilkendegivet, at han ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret hhv. ikke har returneret produktet til iværksætteren, er købet et faktum.

Når du leverer tjenester:

  1. Ved levering af ydelser har forbrugeren mulighed for at ophæve aftalen uden begrundelse i mindst 14 dage, regnet fra datoen for aftalens indgåelse.
  2. For at gøre brug af sin fortrydelsesret vil forbrugeren henvise til de rimelige og klare instruktioner, som iværksætteren har givet sammen med tilbuddet og/eller senest ved leveringen.

Artikel 7 - Omkostninger i tilfælde af fortrydelse

  1. Hvis forbrugeren gør brug af sin fortrydelsesret, vil de maksimale omkostninger ved returnering være for hans regning.
  2. Hvis forbrugeren har betalt et beløb, refunderer iværksætteren dette beløb hurtigst muligt, dog senest 14 dage efter fortrydelsesretten. Dette er betinget af, at produktet allerede er modtaget retur af webforhandleren, eller at der kan fremsendes endeligt bevis for fuldstændig returnering. Tilbagebetalinger vil ske via den samme betalingsmetode, som forbrugeren bruger, medmindre forbrugeren udtrykkeligt giver tilladelse til en anden betalingsmetode.
  3. I tilfælde af skade på produktet som følge af skødesløs omgang fra forbrugerens side, hæfter forbrugeren for eventuel værdiforringelse af produktet.
  4. Forbrugeren kan ikke holdes ansvarlig for værdiforringelse af produktet, hvis iværksætteren ikke har givet alle lovpligtige oplysninger om fortrydelsesretten, dette skal ske inden indgåelse af købsaftalen.

Artikel 8 - Udelukkelsesret til fortrydelse

  1. Iværksætteren kan udelukke forbrugerens fortrydelsesret for produkter som beskrevet i stk. 2 og 3. Udelukkelsen af ​​fortrydelsesretten gælder kun, hvis iværksætteren har angivet dette tydeligt i tilbuddet, i hvert fald rettidigt til indgåelse af aftalen.
  2. Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for produkter:
  • som er etableret af iværksætteren i overensstemmelse med forbrugerens specifikationer;
  • som tydeligvis er personlige;
  • som i sagens natur ikke kan returneres;
  • som kan ødelægge eller ældes hurtigt;
  • hvis pris er underlagt udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har indflydelse på;
  • for individuelle aviser og magasiner;
  • til lyd- og videooptagelser og computersoftware, som forbrugeren har brudt forseglingen af;
  • til hygiejniske produkter, hvor forbrugeren har brudt forseglingen
  • Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for tjenester:
  • med hensyn til indkvartering, transport, restaurationsvirksomhed eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller i en bestemt periode;
  • hvis levering er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke, inden fortrydelsesfristen er udløbet;
  • om væddemål og lotterier.

Artikel 9 - Prisen

  1. I den i tilbuddet angivne gyldighedsperiode vil priserne på de tilbudte produkter og/eller ydelser ikke blive forhøjet, bortset fra prisændringer som følge af ændringer i momssatser.
  2. I modsætning til det foregående afsnit kan iværksætteren tilbyde produkter eller tjenesteydelser, hvis priser er underlagt udsving på det finansielle marked, og som iværksætteren ikke har indflydelse på, med variable priser. Denne afhængighed af udsving og det forhold, at eventuelle angivne priser er målpriser, fremgår af tilbuddet.
  3. Prisstigninger inden for 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis de er et resultat af lovbestemmelser eller bestemmelser.
  4. Prisstigninger fra 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis iværksætteren har betinget dette og: 
  • disse er resultatet af lovbestemte bestemmelser eller bestemmelser; eller
  • forbrugeren har beføjelse til at fortryde aftalen med virkning fra den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.
  • Priserne nævnt i tilbuddet af produkter eller tjenester er inklusive moms.
  • Alle priser tages med forbehold for tryk- og trykfejl. Der påtages intet ansvar for følgerne af tryk- og sættefejl. I tilfælde af tryk- og sættefejl er iværksætteren ikke forpligtet til at levere varen efter den forkerte pris.

Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti

  1. Iværksætteren garanterer, at produkterne og/eller tjenesterne er i overensstemmelse med aftalen, de specifikationer, der er anført i tilbuddet, de rimelige krav til pålidelighed og/eller anvendelighed og de eksisterende på datoen for aftalens indgåelse. /eller offentlige regler. Hvis det er aftalt, garanterer iværksætteren også, at produktet er egnet til andet end normalt brug.
  2. En garanti stillet af iværksætteren, producenten eller importøren påvirker ikke de juridiske rettigheder og krav, som forbrugeren kan gøre gældende over for iværksætteren i henhold til aftalen.
  3. Eventuelle mangler eller forkert leverede produkter skal meddeles iværksætteren skriftligt inden for 2 måneder efter levering. Produkter skal returneres i original emballage og i ny stand.
  4. Iværksætterens garantiperiode svarer til producentens garantiperiode. Iværksætteren er dog aldrig ansvarlig for produkternes ultimative egnethed til hver enkelt anvendelse af forbrugeren, ej heller for nogen rådgivning vedrørende brugen eller anvendelsen af ​​produkterne.
  5. Garantien gælder ikke, hvis:
  • forbrugeren selv har repareret og/eller ændret de leverede produkter eller har fået dem repareret og/eller behandlet af tredjemand;
  • de leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde håndteres uforsigtigt eller i strid med iværksætterens anvisninger og/eller er blevet behandlet på emballagen;
  • fejlen er helt eller delvist et resultat af regler, som regeringen har udstedt eller vil udstede med hensyn til arten eller kvaliteten af ​​de anvendte materialer

Artikel 11 - Levering og udførelse

  1. Iværksætteren vil udvise den størst mulige omhu ved modtagelse og udførelse af ordrer på produkter og ved vurdering af ansøgninger om levering af tjenester.
  2. Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har oplyst til virksomheden.
  3. Med iagttagelse af det anførte i stk. 4 i denne artikel, vil virksomheden eksekvere accepterede ordrer hurtigt, dog senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har accepteret en længere leveringstid. Bliver leveringen forsinket, eller kan en ordre ikke eller kun delvist udføres, vil forbrugeren få besked herom senest 30 dage efter, han har afgivet ordren. I så fald har forbrugeren ret til at ophæve aftalen uden omkostninger. Forbrugeren er ikke berettiget til erstatning.
  4. Alle leveringstider er vejledende. Forbrugeren kan ikke udlede nogen rettigheder fra nogen angivne vilkår. Overskridelse af en frist giver ikke forbrugeren ret til erstatning.
  5. I tilfælde af opløsning i overensstemmelse med stk. 3 i denne artikel, refunderer iværksætteren det beløb, som forbrugeren har betalt, så hurtigt som muligt, dog senest inden for 14 dage efter opløsning.
  6. Hvis levering af et bestilt produkt viser sig at være umuligt, vil iværksætteren bestræbe sig på at stille en erstatningsvare til rådighed. Senest ved levering vil det på en overskuelig og overskuelig måde fremgå, at der leveres en erstatningsvare. For erstatningsvarer kan fortrydelsesretten ikke udelukkes. Omkostningerne ved enhver returforsendelse er for iværksætterens regning.
  7. Risikoen for beskadigelse og/eller tab af produkter påhviler iværksætteren indtil leveringstidspunktet til forbrugeren eller en på forhånd udpeget repræsentant og meddelt iværksætteren, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Artikel 12 - Varighedstransaktioner: varighed, annullering og fornyelse

Annullering

  1. Forbrugeren kan til enhver tid opsige en aftale, der er indgået på ubestemt tid, og som strækker sig til løbende levering af produkter (herunder el) eller ydelser, under overholdelse af de aftalte fortrydelsesregler og en opsigelsesfrist pr. højst en måned
  2. Forbrugeren kan til enhver tid opsige en aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller ydelser, til enhver tid mod udløbet af den bestemte frist, med iagttagelse af aftalte fortrydelsesregler og en opsigelsesfrist på højst en måned.
  3. Forbrugeren kan annullere de aftaler, der er nævnt i de foregående afsnit:
  • annullere til enhver tid og ikke være begrænset til annullering på et bestemt tidspunkt eller en bestemt periode;
  • i det mindste opsige på samme måde som de indgik af ham;
  • opsiger altid med samme opsigelsesfrist, som iværksætteren har fastsat for sig selv.

Udvidelse

  1. En aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller ydelser, må ikke stiltiende forlænges eller forlænges for en bestemt periode
  2. Uanset det foregående stykke kan en aftale, der er indgået for et bestemt tidsrum, og som omfatter løbende udsendelse af daglige nyheder og ugeaviser og magasiner, stiltiende forlænges for en bestemt periode på højst tre måneder. , hvis forbrugeren kan opsige den forlængede aftale mod forlængelsens udløb med et varsel på højst en måned.
  3. En aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter regelmæssig levering af produkter eller ydelser, kan kun stiltiende forlænges på ubestemt tid, hvis forbrugeren til enhver tid kan fortryde med et opsigelsesvarsel på nej. mere end en måned og et opsigelsesvarsel på højst tre måneder, hvis aftalen strækker sig til den almindelige, men mindre end en gang om måneden, levering af dag-, nyheds- og ugeaviser og magasiner.
  4. En aftale med en begrænset varighed om regelmæssig levering af daglige, nyheder og ugentlige aviser og magasiner (prøve- eller introabonnement) fortsættes ikke stiltiende og ophører automatisk efter prøve- eller introduktionsperioden.

Varighed

  1. Hvis en aftale har en varighed på mere end et år, kan forbrugeren til enhver tid opsige aftalen efter et år med et varsel på højst en måned, medmindre rimelighed og rimelighed modsætter sig opsigelse inden udløbet af den aftalte periode.flytning dyrt.

Artikel 13 - Betaling

  1. Medmindre andet er aftalt, skal de af forbrugeren skyldige beløb betales senest 7 hverdage efter betænkningstidens begyndelse som nævnt i artikel 6, stk. forbrugeren har modtaget bekræftelse på aftalen.
  2. Forbrugeren er forpligtet til straks at rapportere unøjagtigheder i betalingsoplysninger, der er givet eller oplyst til iværksætteren.
  3. I tilfælde af manglende betaling fra forbrugerens side har iværksætteren ret til, med forbehold af lovmæssige begrænsninger, at opkræve rimelige omkostninger, som forbrugeren på forhånd er bekendt med.

Artikel 14 - Klageprocedure

  1. Iværksætteren har en tilstrækkeligt offentliggjort klageprocedure og behandler klagen i overensstemmelse med denne klageprocedure.
  2. Klager over aftalens udførelse skal indgives fuldstændigt og klart beskrevet til iværksætteren inden for 2 måneder, efter at forbrugeren har opdaget manglerne.
  3. Klager indgivet til iværksætteren vil blive besvaret inden for en periode på 14 dage fra datoen for modtagelsen. Hvis en klage kræver en overskuelig længere sagsbehandlingstid, svarer iværksætteren inden for fristen på 14 dage med en meddelelse om modtagelse og en angivelse af, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.
  4. Hvis klagen ikke kan løses i gensidig samråd, opstår der en tvist, der er underlagt tvistbilæggelsen.
  5. I tilfælde af reklamationer skal en forbruger først henvende sig til iværksætteren. Hvis webbutikken er tilknyttet Stichting WebwinkelKeur og i tilfælde af klager, der ikke kan løses efter gensidig aftale, skal forbrugeren kontakte Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), som mægler gratis. Tjek om denne webshop har et aktuelt medlemskab via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/.Hvis en løsning endnu ikke er nået, har forbrugeren mulighed for at få sin klage behandlet af det uafhængige tvistudvalg nedsat af Stichting WebwinkelKeur, hvis afgørelse er bindende, og både iværksætteren og forbrugeren er indforstået med denne bindende afgørelse. en tvist til dette tvistudvalg skal betales af forbrugeren til det relevante udvalg. Det er også muligt at registrere klager via den europæiske ODR-platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. En klage suspenderer ikke iværksætterens forpligtelser, medmindre iværksætteren skriftligt tilkendegiver andet.
  7. Hvis en klage viser sig at være velbegrundet af iværksætteren, vil iværksætteren efter eget skøn erstatte eller reparere de leverede produkter gratis.

Artikel 15 - Tvister

  1. Kun hollandsk lov gælder for aftaler mellem iværksætteren og forbrugeren, som disse generelle vilkår og betingelser gælder for. Også selvom forbrugeren bor i udlandet.
  2. Wiener-købskonventionen gælder ikke.

Artikel 16 - Supplerende eller andre bestemmelser

Yderligere bestemmelser eller bestemmelser, der afviger fra disse generelle vilkår og betingelser, må ikke være til skade for forbrugeren og skal registreres skriftligt eller på en sådan måde, at de kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på et varigt databærer.

 

 

.