Ofte stillede spørgsmål

🚛 Forsendelse

Hvis der bestilles før kl. 22.00, vil levering normalt ske den næste hverdag i Holland og inden for 1-2 hverdage i Belgien.

Hvis der er gået mere end 7 arbejdsdage siden din ordre blev afsendt, og du ikke har modtaget den endnu, bedes du sende en e-mail til vores hjælpsomme kundeserviceteam - hallo@youmadu.nl

Gratis forsendelse fra 35 Euro ordreværdi til Holland og Belgien. Ellers €5 for Holland og €5,50 for Belgien.

Kontakt os venligst på hallo@youmadu.nl så hurtigt som muligt efter at have afgivet din ordre, og vi vil gøre vores bedste for at ændre adressen inden forsendelse. Da vi behandler ordrer med det samme gennem vores lager, kan vi ikke garantere adresseændringer efter din ordre er afgivet, men vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Når din ordre er afsendt, modtager du en forsendelsesbekræftelse på e-mail med sporingsdetaljer, så du kan spore leveringen.

Hvis du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse via e-mail inden for to arbejdsdage efter du har afgivet din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på hallo@youmadu.nl, og vi vil med glæde hjælpe dig.

Hvis din pakke af en eller anden grund går tabt, eller der er andre leveringskomplikationer uden for vores kontrol, sender vi dig en ny ordre gratis.

Vi kan ikke tilbyde refusion for leveringskomplikationer, såsom leveringsforsinkelser uden for vores kontrol, leveringsproblemer forårsaget af forkerte adresser eller for pakker, der ikke er afhentet til tiden, men vi vil gøre alt, hvad vi kan for at rette op på det!

For hjælp med eventuelle leveringsrelaterede problemer, bedes du kontakte vores kundeserviceteam på hallo@youmadu.nl.

Selvom vores pakketeam gør sit bedste for at pakke hver ordre korrekt, kan der lejlighedsvis opstå en pakkefejl. Vores oprigtige undskyldning for dette!

Hvis din ordre mangler et produkt, eller du har modtaget det forkerte produkt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam på hallo@youmadu.nl inden for 10 dage efter modtagelse af din ordre. Giv os venligst dit ordrenummer og et billede af de produkter, du har modtaget. Vi løser dette for dig så hurtigt som muligt!

Vender tilbage

Brug denne tekst til at besvare spørgsmål så detaljeret som muligt for dine kunder.

Hvis du ikke har modtaget din pakke, fordi du har indtastet en forkert adresse, adressen ikke blev opdateret til forsendelse, eller du ikke har afhentet pakken på dit lokale posthus efter at have forsøgt levering, bedes du kontakte os på hello@youmadu. nl, og vi vil gør vores bedste for at hjælpe dig med at finde din pakke.

Hvis et produkt er blevet beskadiget under transporten, bedes du sende et billede af det beskadigede produkt til vores hjælpsomme kundeserviceteam, så sender vi dig et erstatningsprodukt med det samme - hallo@youmadu.nl.

Vi anbefaler, at du tjekker dit sporingslink (findes i din forsendelsesbekræftelses-e-mail) for leveringsopdateringer.

Det er muligt, at din ordre allerede er leveret til et sikkert sted, til naboerne eller til dit lokale posthus/servicested.

Hvis der er gået mere end 5 hverdage siden din ordre blev afsendt, og der ikke er nogen opdateringer til dit sporingslink, bedes du sende en e-mail til vores hjælpsomme kundeserviceteam, som kan hjælpe dig med din levering - hello@youmadu.nl.